- Новите специализирани центрове съчетават предимствата на дигиталните технологии с консултациите и банковото обслужване с иновативен подход
- Трансакциите с пари в брой се извършват на последно поколение АТМ-и
- Клиентите спестяват време и средства от такси
Следвайки световната тенденция за увеличаване дела на електронните банкови операции и стимулиране на дигитализацията в ежедневието, Райфайзенбанк отвори първите си безкасови офиси в България. Специализираните центрове за консултации и банково обслужване вече работят за клиенти в София и Пловдив, а в началото на февруари ще заработи първият подобен офис и в Пазарджик.
В новите офиси клиентите получават всички банкови услуги с фокус върху консултациите и електронните банкови операции. Внасянето и тегленето на пари в брой се прави удобно, лесно и сигурно на последно поколение АТМ-и, с които са оборудвани новите офиси. По този начин се намалява възможността за образуване на опашка, а освен време, клиентите спестяват и средства от такси за операции на каса.
„Чрез новите специализирани офиси искаме допълнително да насърчим още хора да се възползват от предимствата на дигиталното банкиране като бързина, удобство и сигурност. Благодарение на електронните канали и модерните АТМ-и, можем да създадем още по-добро преживяване за онези наши клиенти, които търсят бързина и удобство и да отделим повече време и внимание на тези, които се нуждаят от по-задълбочена консултация на живо, за да вземат най-правилното за тях финансово решение. По този начин можем да бъдем още по-близо до клиентите“, казва Ани Ангелова, изпълнителен директор Банкиране на дребно.
В новите офиси клиентите ще получават съдействие и консултация за сметки и пакети, кредитиране, застрахователни полици, откриване и работа с онлайн и мобилно банкиране, както и при всички видове безкасови преводи в лева и чуждестранна валута.