Ericsson е водещ доставчик в телекомуникационната индустрията, който затвърди позициите си през последното десетилетие. Принципите, които движат индустрията, са основани върху нарастващата нужда от широколентови технологии и свързаност. През последната година Ericsson разработи нова бранд стратегия, за да се възползва от възможностите и да посрещне предизвикателствата, които предстоят в следващите няколко години.
„Ние се развиваме и ще се насочваме от традиционните телекомуникации към IP-базирани – вече наблюдаваме как се трансформираме от хардуерна в софтуерна компания. Свидетели сме и на еволюция и модернизация на съществуващите мрежите вместо повсеместното внедряване на нови през последните години”, заяви бъдещият президент Ханс Вестберг. ”Това налага промяна в начина ни на работа, както и в моделите ни на бизнес и обвързаност. Способността ни да развиваме компетентността, поведението и позициите са ключовите фактори за успех, затова променяме бранда си, за да уловим тези нови възможности.”
Брандът на една компанията символизира нейните възможности, стратегически насоки и я отличава от конкурентите. Той показва подхода към пазара и служителите.
„Брандът ни не трябва само да показва нашите амбиции, но и да ги подхранва”, сподели Чезаре Авения. „Моята роля е да изградя увереност и да помогна за лесното осъществяване на промяната в компанията. Основният ми фокус ще бъде да въведа колегите си в тази трансформация, за да осигурим дългосрочен ръст.”
„Опита на Чезаре в различните отдели на компанията и задълбочените му познания за нуждите на клиентите го превръщат в подходящият човек за този важен пост,” отбеляза Ханс Вестберг. „Той има вдъхновяващ управленски стил и с нетърпение очаквам да го приветствам в нашия ръководен екип.”
Чезаре Авения се присъединява към Ericsson през 1994 г., като маркетинг мениджър на подразделение Мобилни системи. Паралелно с това той преподава индустриален маркетинг в университета Тор Вергата в Рим. През годините работа за Ericsson, той заема различни управленски длъжности, като директор на подразделението Комутатори и мрежови системи в Италия, мениджър за региона на Близкия изток и Африка, Маркетинг директор звено Близък изток, а през 2003 г. е назначен за директор на Ericsson, Италия. От 2006 г. насам заема поста Маркетинг директор за Югоизточна Европа и е член на разширения мениджърски екип.