Според анализ, направен от Digitimes Research, доставките на таблети от производители в т.нар. висок клас през четвъртото тримесечие достигат до 42,15 милиона устройства, което е с 18,1% повече от предишната четвърт на годината, но с 2,5% по-малко, в сравнение със същия период на миналата година.
Официалните данни показват, че в САЩ Apple се е настанил на 50% от пазара, следван от продуктите, които предлагат Samsung и Amazon. И въпреки че всички извън тройката са много назад, за място под слънцето се борят и продуктите на компаниите Lenovo, ASUSTeK Computer и Acer.
Колкото до Google, те заемат седмата позиция по продажби на пазара, което според анализаторите се дължи на относително слабите продажби на новия Nexus 7, a при процесорите, които също са обхванати от въпросното проучване, основните играчи са Apple, Marvell, Intel и MediaTek, докато компанията Texas Instruments попада на пето място, благодарение на високите продажби на Kindle Fire HD от Amazon.