Независимо от предизвикателните условия на някой източноевропейски пазари, AOC и MMD, лицензен партньор на Philips за монитори, постигат успешни резултати в региона. AOC и MMD са подразделения на най-големият производител на дисплеи в света TPV.
С текущ пазарен дял от 14%, мониторите Philips държат първата позиция в региона Източна Европа. Заедно двете марки, AOC и Philips, достигат близо 22-процентен дял от целия пазар на монитори в Източна Европа. С 15% пазарен дял Philips води и в 27-инчовия сегмент; заедно двете марки притежават близо 24% от пазара на тези големи дисплеи.
„Много сме доволни и горди, че нашият продължителен фокус върху иновациите и ориентиран към клиента подход, показват положителни резултати по отношение на нашите пазарни дялове“, коментира резултатите от последния пазарен анализ на фирмата Context Мартин Лечев, търговски представител на AOC и MMD за България, Македония и Албания. „С нашите две марки – AOC и Philips – ние предлагаме иновативни продукти и решения, които посрещат нуждите на клиентите във всички пазарни сегменти. В комбинация с нашата търговска и маркетингова стратегия, това води до успех, който сега се доказва от тези отлични резултати в пазарните дялове“, добави той.
Успехът на целия пазар беше придружен от много положително развитие в нарастващия сегмент на 27“ монитори. В сравнение с третата четвърт на миналата година, двете марки общо отново са увеличили пазарния си дял през 2014 г. Това осигурява на Philips и AOC общата позиция Номер 1 в този сегмент.
„Нашата цел е винаги да водим пазара чрез иновации и да сме начело на развитието му. Още на много ранен етап ние инвестирахме в сегмента на големите екрани и високите резолюции, които увеличават продуктивността на потребителя. Сега виждаме, че нашата насочена към бъдещето стратегия се отплаща“, каза Мартин Лечев.
Номер 1 позиция за мониторите AOC и Philips в България
В понастоящем стабилната пазарна обстановка в България, AOC и Philips поддържат своите силни позиции. Заедно те държат над 20% пазарен дял, което им отрежда водещата позиция на българския пазар.