Приложението SeeColors с две награди на Cannes Lions

Приложението на Samsung SeeColors получи две бронзови награди Lion – за иновативно използване на технологиите в категорията Digital Craft и за свързана мобилна технология в категорията Mobile – на Cannes Lions 2016, най-значимият глобален фестивал за креативност. SeeColors е приложение, което помага на хора с дефицит на цветното зрение да виждат света във всичките му цветове на устройствата на Samsung от висок клас. Наградите отличават лидерската позиция на Samsung както в продуктовите иновации, така и в комуникациите, където креативността е ключов фактор за развитие на бизнеса.

Най-новата иновация на Samsung ще подобри качеството на живот на милиони хора, които страдат от „цветна слепота“ по света. Мобилното приложение SeeColors може с висока точност да определи типа „цветна слепота“ чрез задълбочен тест и автоматично да рекалибрира цветовете на телевизорите. Благодарение на решението, гамата SUHD телевизори на Samsung за 2016 г., ще предложи най-доброто визуално преживяване с цветове, близки до оригиналните за хората, които страдат от дефицит на цветното зрение. Хората с „цветна слепота“ не могат да виждат света във всички цветове. Човек с нормално зрение може да различава милиони нюанси на цветовете, докато хората, които страдат от дефицит на цветното зрение могат да различат само няколко хиляди цвята. Данните от представително проучване, проведено в Европа и Северна Америка, показват, че почти 300 милиона човека по целия свят страдат от „цветна слепота“, което означава че 8% мъжкото и около 0,5-1% от женското население на планетата са засегнати в една или друга степен.

Приложението SeeColors е създадено в партньорство с Colorlite – унгарска фирма, която внедрява своята сертифицирана технология, базирана на 20 години научни изследвания в областта, за първи път на смартфони и телевизори. #SeeColors в момента е налично в Унгария, България и Румъния. „Ние не просто представяме силата на технологиите; ние представяме удивителния потенциал на хората. Разбираме мечтите им и това, което най-много ги вълнува. Посветили сме се на това да подобряваме качеството на живот чрез технологиите и иновациите. Да видят живота в истинските му цветове за хората, страдащи от “цветна слепота“, е изключително, променящо живота им постижение“, заяви Моника Торокне Наги, маркетинг директор за Югоизточна Европа в Samsung Electronics.

#SeeColors e инициатива на Launching People, глобална кампания на Samsung, която стартира през 2013 г., за да помогне на хората да реализират пълния си потенциал и да осъществят мечтите си с помощта на технологиите. Кратко видео за приложението SeeColors можете да видите тук:
https://www.youtube.com/watch?v=2JVtiCoeZHs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *