Президентът на Lyft: Не се продаваме

Според публикации от последните дни в различни технологични издания, компанията за споделени превози Lyft, която е основния конкурент на Uber в този сегмент, се е опитала да се продаде, а сред потенциалните купувачи са били както Uber, така и автомобилния гигант General Motors и компанията за онлайн търговия Amazon.

Президентът на Lyft Джон Займер обаче опроверга тези информации в изявление пред Business Insider. “Lyft не си търси купувач… Ако компанията е била търсена от желаещи да я купят, това не означава, че тя се интересува“ – добави още мениджърът.

Той характеризира подобни информации като спекулация и добави, че те „пресичат линията“, но не отговори на въпроса дали изобщо са били осъществени разговори с потенциални купувачи и отказа всякакви подробности в тази сфера.

Lyft е втория по големина играч при споделените пътувания в САЩ, след Uber. Компанията обаче отстъпва на именития си конкурент по отношение на набраните рискови инвестиции, както и на международното разрастване. А не на последно място – и по отношение на скандалите и критиките. Всичко това поставя Lyft в благоприятна ситуация за придобиване и не е изненада, че някои медии, включително The New York Times и Bloomberg са публикували информация по темата.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *