Apple продължава да продава все повече часовници, благодарение до голяма степен и на по-ниската цена на Series 3. Компанията продаде над 4 милиона Apple Watch за третото тримесечие, което представлява ръст от 54% на годишна база. Series 4, която беше пусната по-рано тази година генерира много продажби с новата watchOS и нарастващия брой възможности за проследяване на здравните показатели, но най-новият модел старитра с цена от 399 долара и е само 20% от доставките на гиганта през третото тримесечие, според данни на Internationsl Data Corporation (IDC).
Към момента цената на моделите от Series 3 стартират от 279 долара, което е представлява около 70% от цената на по-новите часовници. Основните носими устройства на пазара са евтини и имат редица функции, но все пак функционалността им е ограничена, в сравнение с Apple Watch, или дори Fitbit Versa. Само китайската марка Xiaomi доставя повече носими устройства (6.9 милиона) от Apple, благодарение на Mi Band 3, чиято цена е около 35 долара. Междувременно пазарът на носими устройства се развива, а двете най-големи марки на него, Apple и Fitbit, продължават да се впускат все по-дълбоко в здравеопазването. С тежките си регулации и по-задълбочен контрол, този сегмент вероятно ще е определящ и ще позволи на лидерите да укрепят позиците си.