По-малкото време за изчакване при смяна на батерията може да повлияе зле върху продажбите на iPhone

В новите си бележки към инвеститорите, Barclays отделя голямо внимание на времето за изчакване при замяна на батерията на iPhone, което става все по-малко. Въпреки, че това е една добра новина за потребителите, компанията подчертава, че тя може да се отрази отрицателно на продажбите на Apple.

През миналата седмица Марк Московиц от Barclays е посетил 30 Apple Store в САЩ, за да научи повече за времето, което се налага да изчакат клиентите при заямна на батерията на iPhone след намалението на цената на услугата и твърди, че от 4-6 седмици през миналия месец, то вече е достигнало до 2 до 4 седмици и продължава да намалява. В доклада се подчертава, че този факт има някои недостатъци за самата компания. Първо увеличаването на възможността за замяна може да доведе до по-малко продажби на нови iPhone и на второ място, средната продажна цена на смартфона може да спадне. Barclays отбелязва още, че всичко това са само прогнози, тъй като текущите продажби на iPhone ще станат ясни едва в началото на второто тримесечие, но съществуват опасения, че програмата за замяна на батерията ще внесе известни обърквания в тях си остават, като текущото тримесечие може да се окаже по-слабо за емблематичния смартфон.

Всъщност още миналия месец компанията обяви, че намалението на цената на услугата може да коства на Apple до 16 милиона бройки непродадени iPhone, но няма да се отрази на цената на акциите на гиганта. С най-новата версия на iOS, която се тества в момента, Apple добавя опция, с която потребителите могат да контролират намаляването на производителността, а освен това обмисля и да възстанови сумите на тези от тях, които са заменили батерията си преди намалението.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *