Apple Watch е най-популярния интелигентен часовник в света през последното тримесечие на годината с 49.6% пазарен дял от април до юни, според данни на IDC.
С други думи, часовникът отчита почти половината от продажбите в тази пазарна ниша през това тримесечие. IDC твърди, че доставките на Apple Watch възлизат на 3.4 милиона бройки, което е доста повече от второто поколение часовници на Samsung, а Garmin се класира на трето място с едва 600 000 бройки.
Според Strategy Analytics, продадените бройки са 2.8 милиона, което представлява чувствителна разилка спрямо посочената от IDC цифра, но както е известно Apple не дава отчет за точните количества продадени устройства, а вместо това ги групира заедно с други и посочва данните на цялата група, която в случая се нарича „Други продукти“ и в нея присъстват още Apple TV, AirPods, Beats, iPod и други аксесоари. Компанията отчете приходи от тази група в размер на 2.7 милиарда долара за изминалото тримесечие, което представлява ръст от 23%, спрямо същия период на миналата година. В началото на август, изпълнителният директор на Apple, Тим Кук разкри, че продажбите на Apple Watch са нарастнали с 50% през същото това тримесечие и той е номер едно в тази пазарна ниша с много широк марж.
Apple Watch има положително въздействие върху здравето на хората и тяхното ежедневие и ги мотивира да се движат повече. С функции като вграден GPS и хидроизолация, второто поколение часовници са идеален спътник за туризъм, бягане и плуване. Тримесечните доставик на смарт часовници възлизат общо на 6.9 милиона бройки, сред които 300 000 Fossil, а IDC заяви, че дефинира групата, като часовници, които могат да стартирт приложения от трети старни на самия телефон.
На 12 този месец се очаква Apple да представи третто поколение Apple Watch, което ще разполага с LTE модул за повече независимост от свързания с него телефон.