Потребителите на iOS в САЩ са увеличили с около 23% парите, които са похарчили в мобилни приложения през 2017 г., съобщава компанията Sensor Tower, цитирана от TechCrunch. Средно един потребител е похарчил по $58 за покупки в приложенията.
Това са само сумите, които са похарчени чрез вградените от Apple системи за покупки в приложенията и абонаменти. В това не влизат покупки през мобилното приложение на Amazon, други онлайн магазини, плащания до Uber, Lyft и т.н. Накратко, потребителите харчат все по-големи суми през мобилните си устройства за все повече услуги.
Очаквано, игрите привличат най-много покупки през приложения. Средно потребителите са похарчили по $36 в игрите за едно устройство. Това е около 62% от общата сума. На второ място са приложенията за забавления, в които влизат Netflix, HBO Now и др. Те имат 57% ръст и средно потребителите са похарчили по $4.40 през миналата година.
Трети са приложенията за стрийминг на музика с $4.10, следвани от социалните мрежи с $3.60. Тук попадат Live.me, Periscope, YouTube Gaming и други. Най-голям ръст имат Lifestyle приложенията като Tinder, Bumble и др. Категорията има скок от 110% до $2.10.
Sensor Tower казва още, че потребителите на Android са похарчили в приложенията средно само по $38 за миналата година в САЩ. Данните обаче са само от Google Play, като анализаторите припомнят, че потребителите имат избор от повече от един официален онлайн магазин за приложения, което дава и повече възможности за платежни системи.