Потребителите на Facebook ще имат повече контрол върху рекламите

Facebook ще предостави повече контрол на потребителите при избора на реклами, които искат да виждат. Tова ще стане като социалната мрежа започне да  заобикаля инструментите за блокиране на реклами при компютрите, дори ако потребителите са инсталирали подобни софтуери, съобщава CNNMoney. Този контрол обаче вече не покрива изцяло блокирането на реклами.

От копанията обясняват решението с възможност на хората да употребяват по-мощен контрол, като в същото време ще започне да показва и реклами в декстоп версията на Facebook за потребители, които ползват софтуер за блокирането им.

Блокерите на реклами набират популярност през последната година. Това доведе до прогнози за загуби от реклами за дигиталните издатели в размер на милиарди долари до края на десетилетието, информира investor.bg.

Издатели като Axel Springer, GQ и Forbes отговориха на тенденцията, спирайки достъпа на някои потребители до сайтовете им, в случай че използват софтуер за блокиране на реклами.

Рекламният успех на Facebook, особено в мобилната версия, подкрепи зашеметяващия му растеж от продажби за 5 млрд. долара за 2012 г. до 6,4 млрд. долара само за второто тримесечие на тази година.

Софтуерът за блокиране на реклами обаче може да застраши този успех, заяви компанията. Макар че този ход може все пак да защити продажбите от реклами в десктоп версията, по-голямата част (84%) от рекламните приходи на Facebook в момента идват от мобилното приложение.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *