Потребителите избраха SDI за своя любима марка

 

SDI брокер оглави категорията „Застрахователни компании и застрахователни брокери“ в потребителската класация „Любимите марки”. 10-тото юбилейно издание на класацията се проведе през юни 2018 г. и в него взеха участие близо 42 200 потребители, а за финалисти в Топ 3 се бориха 350 марки в общо 35 категории.

Любимите марки на българските потребители получиха своето официално признание на специална церемония, която се състоя на 12 юли в Бутик хотел Арена ди Сердика. На събитието бяха връчени 30 статуетки за първо място и над 60 сертификата в отделните категории. „Любимите марки” е единствена по рода си потребителска класация, която дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които са спечелили тяхното доверие, въпреки голямата конкуренция на пазара. За разлика от други подобни инициативи, номинациите в класацията са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии и не се определят чрез жури. По този начин “Любимите марки” представя не експертното, а потребителското мнение за марките.

„От името на целия екип, бих искал да изкажа специални благодарности на всички наши клиенти и на всички, гласували за SDI. Високата оценка, която ни е дадена, ние приемаме с отговорност и обещание за още усърдна работа, с която да оправдаем гласуваното ни доверие и в бъдеще. Вярваме, че застрахователният брокер е важен консултант при вземането на решение и нашият бизнес модел, ориентиран изцяло към създаване на удобства за клиента, помага на всеки да избере най-добрия за него продукт по възможно най-удобния начин. Амбицията ни е не просто да продължим възходящото развитие на компанията, но и да развиваме нови продукти и дейности, които ще добавят стойност за цялото общество“, коментира Лазар Георгиев, изпълнителен директор на SDI.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *