Едни от най-обичаните български звезди на музикалната сцена се събраха заедно, за да поставят началото на едно различно и много лично лято. А най-страхотното лято е, когато споделяш със своите близки и приятели.
Рафи, Deep Zone, Ангел и Моисей, Поли Генова споделиха доброто си настроение и бутилка Coca-Cola с приятели по време на официалното представяне на една най-иновативните и мащабни кампании на Coca-Cola – „Сподели Coca-Cola”.
Всички гости на събитието имаха уникалния шанс да си направят персонални кенчета с имена или обръщения по избор.
Чаровната вокалистката на Deep Zone – Надя – направи кен с името на своя нов любим, с когото се запознала по време на турнето на групата в Бразилия миналата седмица.
Рафи събуди любопитството на всички присъстващи със своето кенче „Део, Лео, Рафи и Играта“.
Тази година Coca-Cola приема лятото лично и е подготвила страхотна изненада за своите фенове. За първи път в Европа емблематичното лого на марката върху всички кенове и бутилки се заменя от най-често срещаните имена и обръщения сред българите на възраст между 13 и 19 години.
През цялото лято потребителите ще имат възможност да споделят с близки и приятели любимата си напитка с персонализирани етикети със 130 лични имена и 75 популярни обръщения. Те са избрани след детайлно проучване на имената в България и най-разпространените обръщения сред младите хора в момента.
От компанията разкриха, че са произведени най-много бутилки с имената Жоро, Иван, Ники и Мария. Първата произведена бутилка с персонализиран етикет в България е с името Албена.
И в тази кампания Coca-Cola не изневерява на принципите си да мотивира хората да споделят щастливите моменти. Затова освен лични имена, любителите на марката ще намерят в търговската мрежа продукти с надписи „Приятел“, „Фен“ и дори „V.I.P“.
Компанията не пропуска да предизвика най-смелите си потребители да споделят Coca-Cola с „Бившия“ или „Бившата“.
През цялото лято всички любители на марката могат да използват и специално разработения за кампанията интернет портал www.spodelicocacola.bg, където имат възможността да създадат и персонализират свои собствени виртуални кенове, които да споделят с приятелите си във Facebook.
Само две седмици след появяването на първите продукти в търговската мрежа и преди стартирането на рекламната кампания в България, в социалната мрежа има стотици споделени снимки на продукти с лични имена и обръщения.
„Сподели Coca-Cola” стартира в началото на месец май едновременно в 30 европейски държави. Това е и най-мащабната инициатива за персонализирани продукти в света, по време на която над един милиард бутилки и кенове ще бъдат разпространени в цяла Европа.