Популярната българска интернет марка АБВ вече е с обновено лого

Най-популярната българска интернет марка АБВ е с обновено лого. Промяната е следствие от развитието на марката и услугите, които тя предлага, а графичното оформление се базира на проведени проучвания сред потребителите. С този редизайн екипът на АБВ отправя послание към потребителите си – марката расте, за да предлага все повече услуги, улесняващи дигиталния ден на всеки.

Обновеният знак е с по-изчистени форми, но са запазени основните контури, шрифт и цветове, като един от търсените ефекти е да се утвърди добре познатата на всички българи АБВ форма.

В новото лого са вплетени основните ценности на марката. То е леко и прагматично, за да се свързва с първата ценност – Леснота и има по-меки форми, за да се свързва с втората ценност – Удобство. Това са думите, с които потребителите на АБВ най-често характеризират продуктите.

В динамичното ежедневие на всеки човек е важно да има марка, позволяваща му да организира деня си лесно и удобно, като успоредно с това дава усещането за уют.

Допитаните потребители описват новия знак като „стабилен”, „сигурен”, „ясен”, „изпъкващ”, „модерен”.

Това е поредната стъпка, която правим по пътя на прерастването ни в нещо повече от поща, каза Ева Мичева, бранд мениджър на АБВ. Преди около половин година променихме началната страница, за да помогнем на потребителите ни да организират по-добре ежедневието си. АБВ расте не само на години, но и като брой предлагани услуги и като потребители, допълни Мичева.

Тя напомни, че това е една от най-популярните български марки със 73% спонтанна познатост (Според GfK Omnibus 2008) и обясни, че логото се обновява, за да бъде адекватно на нарасналия брой удобства, които АБВ вече предлага.

След добавянето на файловия организатор DOX, позволяващ съхраняването и споделяне на големи файлове, бе създаден и АБВ уведомител за Firfеox и ускорители за Internet Explorer, които помагат да се споделя през АБВ бързо и лесно.

С продуктите и услугите, които развива, „Нетинфо“ задоволява нуждите на българските потребители:

Да организират бързо и лесно деня си – Abv.bg, АБВ*ICQ и Dox.bg
Да се забавляват – Vbox7.com, Vgames.bg, Vmusic.bg
Да се информират – Vesti.bg, Sportni.bg, Sinoptik.bg, Pariteni.bg, Svejo.net
Да знаят – Fanopic.com
Да търсят – Gbg.bg, Lubimi.com

През април 2008 година „Нетинфо“ стана част от Sanoma Magazines International, четвъртата по големина издателска група в Европа.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *