Поправка на смартфони онлайн – как да намерим подходящ сервиз?

Смартфоните са онези малки устройства, които ни свързват със света и без които сме заникъде през динамичния XXI век. За съжаление обаче те са носители на същия изконен недостатък като всяка друга техника, а именно – развалят се и от време на време имат нужда от внимание и поправка. 

Но как да намерим добър GSM сервиз, който да се погрижи подобаващо за телефона ни на разумна цена? Ако устройството е в гаранция, отговорът е относително лесен – свързваме се с продавача и активираме процедурата. Ако обаче вече не се ползваме с подобна привилегия, то опцията “контакт с продавача” става бавна и излишно скъпа. Затова в такива случаи препоръчваме да се възползвате от алтернативите, които дава Интернет, и да проучите доставчиците на лицензирани сервизни услуги в телефона ви. Но как? 

Стъпка 1: Търсене в Google

Добрият стар Google е началото на всяко съвременно търсене на каквото и да е. Напишете ключова фраза от типа на “GSM сервиз” или “поправка на смартфони”, за предпочитане добавете и географска локация като града и/или квартала, в който се намирате. Разгледайте резултатите в Google Maps, за да прецените местоположението и рейтинга на сервиза. 

Стъпка 2: Анализ и преглед на отзивите

Отзивите и мненията, оставени в Интернет, винаги са ориентир за съответния сервиз. Имайте предвид, че средностатистическият онлайн потребител е изключително склонен да сподели негативна обратна връзка, ако има повод за такава, така че четенето на ревюта може да се окаже доста информативно. Следователно, ако се готвите да доверите устройството си в неблагонадеждни ръце, ще го разберете навреме.

Стъпка 3: Установяване на контакт с избрания сервиз и по-конкретно проучване, свързано с марката на смартфона и релевантността на сервиза към нея

Веднъж селектирали един или няколко потенциални сервиза, препоръчваме да се свържете директно с отговорните лица, за да проучите каква е готовността им да се справят с вашия модел смартфон и конкретен технически проблем. Например, ако се наложи да се заменя определена част от устройството ви, и единият сервиз я има на склад, а на другия ще му отнеме поне три седмици да я достави, то първата алтернатива определено би спестила време. 

Стъпка 4: Уговаряне на лична среща и получаване на оферта

След като се уверите, че избраният от вас сервиз може да ви помогне в конкретния случай, по-добре отидете на място, за да обсъдите по-конкретно цената и сроковете на изпълнение. Препоръчваме да ги поискате в писмен вид под формата на конкретна оферта, изпратена по имейл или предоставена още докато се намирате в съответната локация.

Стъпка 5: Сравняването на офертата с ориентировъчните цени за ремонт, предоставени от производителя н устройството на официалните им сайтове

Веднъж получили конкретен писмен ориентир за услугите, които могат да се изпълнят, тяхната цена и срок, препоръчваме да навлезете отново в дебрите на Google и да потърсите информация за подобни случаи, както и да се допитате до сайта на производителя. Така ще можете да прецените доколко справедливи са условията, които са ви дали.

Стъпка 6: Приемане на офертата, ако е конкурентна, плюс проучване на опциите за следсервизно обслужване и гаранция на извършения ремонт

Ако офертата се окаже добра, приемете я и задействайте процедурата по ремонт. Задължително проучете обаче дали сервизът гарантира по някакъв начин качеството и надеждността на работата си, предлагайки безплатно покриване на щетите в случай на повторна повреда от същия тип за определен период от време (стандартно от един до шест месеца). В случай че сте заложил на сервиз, който държи на качеството, и имате късмет, няма да ви се налага да опирате до гаранцията, но пък никога не се знае. Понякога само един ретрограден Меркурий е способен да ни върне в първоначалното положение, така че допълнителните застраховки съвсем не са излишни. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *