GLOBUL стартира нова комуникационна кампания като част от партньорството си с „Манчестър Юнайтед“, в която участват трима от най-популярните играчи на „червените дяволи“ – Пол Скоулс, Луиш Нани и Патрис Евра.
В рекламната кампания, звездите на легендарния английски футболен клуб демонстрират основните ценности, които GLOBUL и „Манчестър Юнайтед“ споделят – страст, успех и вдъхновение.
Кадрите са заснети в студио в Манчестър, а декорите пресъздават обстановката в съблекалнята на стадион „Олд Трафорд“.
Режисьор на продукцията е носителят на над 50 международни награди за режисура Марк Шадор (Mark Chaudoir), а оператор е Боб Уилямс.
Кампанията ще се проведе под мотото „Ела в отбора на победителите с GLOBUL United“. Целта й е да популяризира абонаментните програми GLOBUL United и да представи новите предложения, които GLOBUL подготвя специално за българските привърженици на „Манчестър Юнайтед“.
Благодарение на предстоящите промоции на оператора, феновете на отбора ще могат да спечелят билети за домакински мачове на „червените дяволи“, както и оригинални сувенири на клуба.
Премиерата на първия телевизионен клип от кампанията е утре, а на страницата на GLOBUL във Facebook и в YouTube канала на компанията са публикувани специални видеопослания на участниците в рекламата към техните български привърженици.