Повечето европейски търговци не са наясно с новите стандарти за плащания

Нарастването на дигиталната търговия е жизнено важна за много търговци, но проучването на Mastercard, обхващащо малка група от онлайн търговци в Европа, показа, че 75% от тях не са запознати с новите стандарти за защита, които влизат в сила следващата година.

Създаден за подобряване на дигиталните плащания, EMV 3-D Secure ( EMV 3DS) ще въведе нова ера на стандарти за сигурност на онлайн транзакциите и ще даде възможност на SCA да подкрепи новите технологии, като биометрична идентификация. Въпреки тези промени, само 14% от тази група от европейски онлайн търговци вече подкрепят SCA, като 51% от тях споделят, че ще са готови след септември 2019г. или изобщо няма да подкрепят промяната.

SCA ще бъде задължителна в съответствие с Директивата за платежните услуги 2 (PSD2) от септември 2019г. Преди това, обаче, онлайн търговците трябва да са подготвени. Долу са изброени задължения, които трябва да се изпълнят преди лятото на 2019 г.

  1. Свържете се с вашия доставчик на платежни услуги, за да сте сигурни, че бизнеса ви е готов и е включен в Identity Check.
  1. Обучете вашите потребители. Нека да знаят, че ще правите промени в начина им на плащане, като подчертайте ползите от тях. (Няма нужда да си спомняте паролите и вероятното намаляване на измамите).

Успоредно с това банките също ще включат своите картодържатели в Identity Check и ще им предложат по-добри методи за удостоверяване, включително биометрично удостоверяване.

Милан Гаудър, изпълнителен вицепрезидент „Услуги”, Mastercard Europe заяви: “Дигиталната търговия продължава да надминава физическа такава и въпреки че това е изключително положително за онлайн търговците на дребно, то оказва и натиск върху тях, за да гарантират, че дигитални транзакции са безопасни и безпроблемни. През септември проведохме първата успешна EMV 3DS транзакция. Ние сме развълнувани да разпространим Identity Check решение с EMV 3DS, използвайки методи за идентификация в реално време, като динамични пароли, биометрични данни (включително пръстови отпечатъци, разпознаване на лица и на глас), за да предоставим по-сигурно онлайн изживяване, което е подходящо за бъдещето на електронна търговия.”

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *