Петя Стоянова е новият директор „Маркетинг комуникации“ в Мтел. Тя ще отговаря за всички рекламни дейности на телекома, ще се грижи за налагането на нови продукти и услуги, както и за успешното развитие на бранда Мтел.
Петя Стоянова има повече от 15 години опит в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните комуникации в международни компании. Името й е свързано с изграждането, управлението и развитието на марките Globul, Flirt, Toyota, DHL, Liqui Moly, Sonax, MV Agusta, БНТ и др.
В различни периоди от професионалната си кариера госпожа Стоянова развива стратегически маркетинг проекти на ключови клиенти в международната агенция „New Momеnt New Ideas Company”.
Повече от 5 години Петя работи като директор „Корпоративен маркетинг“ в Глобул с фокус върху позиционирането и изграждането на марката на телеком оператора. Работата й като маркетинг консултант и търговски директор в БНТ е с основен фокус върху преструктурирането на процесите в търговския отдел, създаване и дефиниране ролята на маркетинг функцията, както и изграждане на система за оценка на ефективността на телевизионните предавания.
Последните й проекти са свързани с работата на консултантската фирма Power Brand, където основният й фокус е върху създаване и развитие на нови марки.
Петя Стоянова има магистърска степен по маркетинг от Bradford University, Management Center, UK и множество международно признати сертификати от различни образователни институции.