Витрините на популярните магазини OVS осъмнаха с бутилки Coca-Cola. В разгара на лятото най-новите модни тенденции се характеризират с персонална бутилка или кенче.
Наред с белите летни рокли и туники, розовите блузи и мъжките ленени ризи се нарежда и персоналният облик на клиента. Той е изразен чрез кенче или бутилка Coca-Cola с неговото име.
Напитката се съчетава добре и с есенно дънково яке. Както може да видим от витрините на магазините – бутилката си отива както с обувки на токче, така и с кецове.
Любителите на шапки пък могат да се насладят на своята персонална напитка на плажа под жаркото слънце на лятото.
С иновативната кампания „Сподели Coca-Cola“ лятото ще бъде още по-вълнуващо и незабравимо. За първи път в Европа емблематичното лого на марката върху всички кенове и бутилки е заменено от най-често срещаните имена и обръщения сред българите на възраст между 13 и 19 години.
През цялото лято потребителите ще имат възможност да споделят с близки и приятели любимата си напитка с персонализирани етикети със 130 лични имена и 75 популярни обръщения. Те са избрани след детайлно проучване на имената в България и най-разпространените обръщения сред младите хора в момента.
И в тази кампания Coca-Cola не изневерява на принципите си да мотивира хората да споделят щастливите моменти. Затова освен лични имена, любителите на марката ще намерят в търговската мрежа продукти с надписи „Приятел“, „Фен“ и дори „Единствения“. Компанията не пропуска да предизвика най-смелите си потребители да споделят Coca-Cola с „Бившия“ или „Бившата“.
В специално разработения за кампанията интернет портал www.spodelicocacola.bg всички потребители ще имат възможността да създадат и персонализират свои собствени виртуални кенове, които да изпращат на приятелите си във Facebook.
Само за две седмици, от началото на кампанията в България, в социалната мрежа има стотици споделени снимки на продукти с лични имена и обръщения.
„Сподели Coca-Cola“ стартира в началото на месец май едновременно в 30 европейски държави. Това е и най-мащабната инициатива за персонализирани продукти в света, по време на която над един милиард бутилки и кенове ще бъдат разпространени в цяла Европа.