През 2013-а пазарът на телевизори е записал спад с 6% отбелязват от анализаторската компания IHS. Лошият резултат се отбелязва заради слабите продажби на LCD телевизори в развиващите се пари.
Според официалните данни през 2013-а са продадени 225,1 милиона модела, докато в предходната 2012-а на пазара са доставени 238,3 милиона устройства. Всичко това става след „златния период” от 2009-2011-а, откогато традиционно на пазара се наблюдава лек спад всяка година.
Намаляването на доставките идва и от страни като Китай, където за третото тримесечие на 2013-а са продадени близо 1 милион по-малко устройства, в сравнение със същия период миналата година.
В Северна Америка спадът е 9%, в Западна Европа е 4%, а в Източна Европа, според официалните данни на анализаторите в магазините се продават 14% по-малко телевизори.