Наред с трите таблета от новата за Samsung серия TabPRO, компанията представи на CES и новият Galaxy NotePRO. Той е с размер на екрана от 12,2 инча и до голяма степен повтаря спецификациите на най-големия TabPRO таблет, добавяйки обаче възможността за използването му със стилус.
По думите на техните производителите, новите таблети комбинират изтънчен стил и мощна производителност в едно устройство. Samsung Galaxy NotePRO и TabPRO притежават първия в света 12.2-инчов WQXGA широкоекранен дисплей (16:10) и предоставят кристално ясна резолюция (2560×1600) с повече от четири милиона пиксела, което ги превръща в идеалната платформа за създаване и консумация на всякакъв вид съдържание. По-голямата визуална площ на екрана позволява на потребителите да гледат истинско Full HD видео и да възприемат много повече информация дори само с един поглед. Освен водещия в индустрията дисплей, устройствата са проектирани с гладък, лек и тънък профил, който е едновременно луксозен и лесно преносим.
Новите таблети разполагат и с функцията Magazine UX, специално оптимизирана за широк екран, дава възможност на потребителите да настройват своя Galaxy таблет според собствените си нужди. Функцията им позволява да организират любимото си съдържание в лесен за използване панел с автоматично обновяване на последните новини и бърз достъп до най-често използваните приложения с цел повече удобство при четене. Чрез максималното използване на екрана, чийто размер се доближава до този на традиционните списания, съдържанието е по-лесно за четене в оригиналния си формат, отколкото при електронните списания или книги.
Galaxy NotePRO се отличава най-вече с възможността за използване на S Pen, който отключва достъп до функции като Action Memo, Scrapbook, Screen Write и S Finder. Освен това Pen Window позволява на потребителите лесно да нарисуват прозорец с какъвто и да е размер на екрана и незабавно да получат достъп до уникални вградени приложения, напр. YouTube или калкулатор.
Важна подробност към новите 12-инчови таблети на Samsung е и голямото количество софтуер, който ще бъде получен от купувачите им, наред със самите устройства. От компанията добавят предплатени дългосрочни оферти за абонамент от най-популярните доставчици на новини, социални медии и услуги в „облака“ на стойност до $700. В това число влизат Bitcasa, Bloomberg Businessweek+, Blurb, Cisco WebEx Meetings, Dropbox, Easilydo Pro for Tablet, Evernote, Hancom Office for Android, LinkedIn, LIVESPORT.TV, NY Times, Oxford Advanced Learner’s A-Z, и Sketchbook Pro.