С много футболни емоции, спортни игри и награди премина големият финал в междуучилищния футболен турнир „Купата на Coca-Cola: Играй с нас!“, който се проведе този уикенд в Пловдив.
Отборът на ОУ „Константин Величков“ гр. Пловдив защити настоящата си шампионска титла, като победи останалите седем най-добри тима в България и заслужено спечели първото място в „Купата на Coca-Cola 2014“.
На почетното второ място се класира тимът на СОУ „Найден Геров“ гр. Варна, а бронзовите медали грабнаха младежите от 63 ОУ „Христо Ботев“ гр. София.
Тази година победителите от Пловдив ще се радват не само на шампионския трофей и златните медали от турнира, но и ще отидат на спортен лагер в Италия. Там младежите ще имат възможност да се запознаят със свои връстници от Европа и да тренират заедно с тях любимия си спорт.
Сребърните медалисти от Варна също ще прекарат една седмица от лятото си в активни тренировки и забавления. Те спечелиха спортен лагер в най-модерната българска база, разположена на р. Камчия.
Специално за да подкрепят участниците на терена, в Пловдив дойдоха Део, Лео, Рафи, Играта и Жана Бергендорф. Любимците на българската публика прекараха целия неделен ден заедно със стотиците почитатели на активния начин на живот. Изпълнителите зарадваха своите фенове с първото си изпълнение на живо на българския вариант на химна на Coca-Cola за Световното първенство по футбол в Бразилия – „Светът е наш“.
Део, Лео, Рафи, Играта и Жана демонстрираха и добрата си спортна форма, като се включиха наравно с феновете във всички спортни игри. Най-активните участници от публиката си тръгнаха освен с много позитивни емоции и със страхотни награди – 3 велосипеда, 5 лонгборда, 15 футболни топки и 3 екшън камери.
Междуучилищният футболен турнир „Купата на Coca-Cola: Играй с нас!“ е една от най-големите инициативи за активен начин на живот, които компанията подкрепя в държавите, в които оперира. В България тя се провежда всяка година от 2012 г. насам, а тази есен ще стартира и четвъртото й поредно издание. Тогава отборите от всички училища, които вземат участие в нея, ще имат възможността да играят футбол с 3156 оригинални топки, събрани от българските потребители в активацията на Coca-Cola „Спечели топка, подари топка“.