Двадесет компании (два пъти повече от миналата година) се включват в тазгодишната кампания Операция „Жълти стотинки”, която VIVACOM Фонд стартира в подкрепа на изоставени бебета, отглеждани в „Малка къща” в кв. Княжево.
Рекордният брой участници ще позволи повече хора в цяла България да се включат в инициативата.
Касичките, в които желаещите да оставят своето ресто в помощ на алтернативната грижа за изоставени деца вече са 2000 и покриват над 70% от населението на страната.
През 2011 г. Операция „Жълти стотинки” успя да спечели милосърдието на хиляди граждани и събра общо 51714 лв., с които беше осигурено пълноценното функциониране на Малката къща за близо година напред.
Тази година се очаква събраната сумата да е още по-голяма предвид двойно по-големия брой партньори в сравнение с 2011 г. Сред тях са ОББ, Carrefour, Mr. Bricolage, Chipolino, Onda, Техномаркет, Техномаркет@home, Public, Renault-Nissan, Total, AirFrance, inmedio, Relay, 1 Minute, Jeff, DHL, Ciela, Девин, Zadrujno и Groupama.
Това е първата инициатива у нас, която успява да обедини над 20 компании около обща кауза.
Операция „Жълти стотинки” се провежда за трета поредна година. Разработена е от VIVACOM по френски модел и има за цел да подпомогне функционирането на Малката къща, където децата получават индивидуална грижа и внимание в среда близка до семейната.
Освен касичките, в които желаещите могат да пуснат своето ресто, е предвидена и възможност за индивидуални дарения чрез SMS на кратък номер 17 777 с текст DMS MALKITE (1 лв. на SMS), с обаждане на 0 900 5 10 01 (1 лв. на обаждане), с банков превод по сметка в ОББ (IBAN BG67UBBS80021082138230, BIC (SWIFT): UBBSBGSF), както и чрез oнлайн дарение на www.zadrujno.bg/stotinki.
Кампанията продължава до 19 ноември и се провежда под почетния патронаж на посланика на Република Франция у нас Н. Пр. Филип Отие.