Облачната версия на системата за планиране и управление на ресурсите Microsoft Dynamics 365 Business Central вече е достъпна за всички български компании, които имат желание да управляват ключовите си бизнес процеси от едно място. До сега тя беше достъпна у нас единствено в своята On-Premise версия.
Основното предимство на ERP системата, която е една от най-предпочитаните в световен мащаб е, че осигурява цялостен поглед върху различните аспекти от дейността на фирмите в реално време. В рамките на софтуерната система могат да бъдат управлявани ключови процеси като счетоводство и финанси, покупки и продажби, производство, складови дейности, човешки ресурси, проекти и ред други. Облачната ѝ версия дебютира през 2018 г., а от началото на месец ноември стартира и у нас.
Предимства на онлайн версията
Облачната версия прави Dynamics 365 Business Central много по-достъпен за българските компании и има редица предимства, сред които са:
– Лесен достъп отвсякъде и на всякакви устройства,
както и по-бързото внедряване, гъвкавост и лесна скалируемост на системата. Налице е и улеснена интеграция с други системи, както и възможността за надграждане на нейните функционалности с приложения от портала на Microsoft – AppSource.
– Минимизиране на инвестицията в хардуер и мрежова инфраструктура
От голямо значение, особено за стартиращите компании, е, че като всяка облачна система Microsoft Dynamics 365 Business Central Online не изисква инвестиции в инфраструктура и нейната поддръжка и това я прави много по-достъпна за широк спектър от компании.
– Най-високо ниво на защита
Системата е разположена в облачната платформа Microsoft Azure, която гарантира висока сигурност на фирмените данни, подсигурени сценарии за бекъп и възстановяване (Recovery), криптиране на данните и др.
– Скалируемост
В допълнение, облачната версия на Business Central дава възможност за гъвкаво управление на броя лицензи на месечна база, според промените в бизнеса, като по този начин подпомага планирането и оптимизирането на разходите.
– Регулаторна съвместимост
“Като партньор на Microsoft, ние предлагаме специално разработени за Business Central Online приложения, които правят системата съвместима с всички изисквания на законодателството в България, както и прилагат добрите счетоводни практики в страната. Става въпрос за базова и разширена българска локализация на ERP системата, които на практика правят възможно тя да бъде използвана в страната. Приложенията са резултат от дългогодишния ни опит с Business Central, както и отлично познаване на нуждите на бизнеса в България. Те са достъпни в Microsoft AppSource” – споделя Даниела Димова, маркетинг специалист в българската компания Тим ВИЖЪН България, която има дългогодишен опит като внедрител на бизнес софтуерни системи.