EasyOrder е част от електронна система за събиране и обработка на поръчки и е насочен към фирмите, които имат изнесена търговска дейност, без значение от техния размер. Чрез приложението всички заявки се извършват на място при клиента, като търговецът въвежда заявената стока директно в устройството, с което работи (смартфон или таблет).
В реално време поръчката се изпраща за обработка към централен сървър. По този начин данните се консолидират, обработват се в момента на подаване и резултатите са достъпни веднага. Това елиминира необходимостта от оператор, който да приема поръчките, и прави бизнеса по-ефективен. EasyOrder предлага автоматизация на ниво индивидуален търговец, като това позволява улесняване на неговата индивидуална работа.
Уеб базираната платформа, позволяваща интеграция със складов софтуер, ERP системи и др., повишава конкурентоспособността на бизнес организациите, като дава възможност за пълен мониторинг над поръчките и дейността на търговските екипи. Това води едновременно до оптимизиране на бизнес процесите във фирмата, спестяване на средства, увеличаване на продажбите, подобряване на комуникацията с клиентите и увеличаване на удовлетвореността им.
EasyOrder може да бъде свален от бизнес секцията на VIVA Apps, като абонатите на VIVACOM получават възможност за безплатен тестови период и преференциален месечен абонамент за Android приложението на цена от 6 лв. без ДДС.