Ново поколение система за мобилни разплащания ще представи Ericsson на MWC 2012 в Барселона

В навечерието на Световния мобилен конгрес 2012, Ericsson разкрива своя нов разширен пакет от решения и услуги за мобилна търговия, създадени с цел ускоряване на взаимосвързаността между добиващата все по-голяма популярност система m-commerce и финансовия свят, за бързо въвеждане на ново поколение мобилни финансови услуги.

Ericsson въвежда две нови услуги в своето m-commerce портфолио – Комбиниран портфейл Ericsson (Ericsson Converged Wallet) и Търговски портфейл Ericsson (Ericsson Merchant Wallet).

И двете нови услуги ще бъдат представени на Световния мобилен конгрес в Зала 6 в рамките на Платформа Портфейл на Ericsson (Ericsson Wallet Platform) и Ericsson M-commerce Interconnect.

Портфолиото услуги Ericsson M-commerce има за цел да предостави на водещите световни потребителски марки инфраструктурата и решенията, необходими за създаването и свързването на мобилни портфейли в една глобална m-commerce система.

Портфолиото услуги ще скъси пътя до постигането на печалби, ще увеличи рентабилността и продуктивността, както и представянето на мобилните оператори, финансовите институции, търговците и компаниите производители на интернет игри.

– Комбинираният портфейл на Ericsson (Ericsson Converged Wallet) може да разкрие пълния потенциал на m-портфейли пред операторите и финансовите институции, като преобразува сметките на над милиард потребители, които вече ползват решението на Ericsson за издаване на дължими сметки и плащанията, в m-портфейли. Около 1,6 милиарда души в целия свят, които вече използват даден тип гласови услуги за m-wallet от първо поколение (дебитни и кредитни сметки), могат да бъдат лесно трансформирани в m-портфейли от следващо поколение чрез услугата „Комбиниран портфейл” на Ericsson.

– Услугата Търговски портфейл на Ericsson (Ericsson Merchant Wallet) също ще помогне за предоставяне на решения за разплащане, включително плащания на големите интернет брандове и търговци; транзакции с виртуални валути, точки в рамките на програми за лоялни клиенти.

– Платформата Портфейл на Ericsson (Ericsson Wallet Platform) предлага софтуерни решения и хоствани услуги с цел предоставяне на сигурни и удобни мобилни финансови услуги, напр. превод на пари между физически лица, плащане на сметки, плащания между търговци и микрозаеми.

– Системата Ericsson M-commerce Interconnect функционира като система за парични преводи; разплащателни транзакции и услуги между абонатите на мобилните мрежови оператори и други доставчици на услуги (напр. банки, организации за парични преводи, фирми за разплащателни услуги, интернет доставчици)

Новите услуги, включени в портфолиото на Ericsson за m-commerce, са резултат от въвеждането на Ericsson M-commerce Interconnect, представен на MWC 2011.

След миналогодишното събитие услугата Interconnect стартира във Филипините, като ползваше за свързване m-портфейл системите на партньорските оператори Globe Telecom (GCash) и Smart Communications (Smart Money).

Ericsson прогнозира, че през m-commerce индустрията ще преминат над 800 милиарда щатски долара в цял свят до 2016 г.

В условията на този пазар, амбицията на Ericsson остава една и съща – да ускори достъпа и взаимосвързаността между m-commerce системата и съществуващия финансов свят.

Развитата стратегия на Ericsson в сферата на M-Commerce е с фокус върху бързия достъп до системата, а не върху увеличаване на потребителските услуги с марка Ericsson. Това е най-ефективният начин за партньорите да ползват технологичните възможности на компанията.

В хармония със стратегическото развитие, на 3 април 2012 г. Ericsson ще прекрати своята публична услуга Money Service.

Адам Кер, директор M-commerce в Ericsson, коментира: „Живеем във вълнуващи времена за m-commerce индустрията, през която до 2016 г. се очаква да преминат над 800 милиарда щатски долара в цял свят. Ние в Ericsson M-commerce сме в уникалната позиция да работим със стратегически партньори, за да дадем динамично начало на следващата вълна от растежа на M-commerce системата.”

„В момента сме съсредоточени върху това да предоставим услуги, които дават на партньорите ни в цялата система бърз начин да предложат на клиентите си повече m-портфейли и независещи от платформата услуги и по-голям избор за разплащане. Благодарение на нашия подобрен пакет от услуги ще дадем възможност на партньорите си да се доближат до клиентите си посредством диференцирани финансови услуги, които свързват и добавят стойност,” допълни той.

Пер Боргклинт, мениджър на бизнес звено „Решения за управление” в Ericsson, коментира: „Новото ни решение Комбиниран портфейл (Ericsson Converged Wallet) позволява на доставчиците на телекомуникационни услуги да предлагат лесно предплатени клиентски m-портфейл сметки. Убедени сме, че стратегията M-Commerce ще даде на партньорите ни – оператори, финансови институции, онлайн фирми и търговци на развлекателно съдържание – инструменти за оптимизация на всички възможности, които предвижданият растеж на пазара ще предложи за своите потребители.”

Стратегия за мултимедиен бизнес

Ericsson засилва дейността си в мултимедийния бизнес, съсредоточавайки се върху Системи за управление на операциите / Системи за управление на бизнеса (OSS/BSS), Телевизия & Медии и M-Commerce.

Пер Боргклинт, мениджър на бизнес звено „Решения за управление” в Ericsson, коментира: „С новия стратегически фокус ще затвърдим лидерството си, тъй като надграждаме над съществуваща основа и компетенция. Ще уловим скоростта от растежа в избраните сфери и ще използваме това, че придобихме Telcordia. Новото име на звено Решения за управление затвърждава мисията ни да подкрепяме растежа на бизнеса на клиентите си чрез решения с добавена стойност за потребителско изживяване, управление и предоставяне на съдържание и мобилни плащания.”

OSS/BSS – С нарастващата необходимост на операторите да могат да отговарят бързо на променящите се потребителски изисквания и нуждата от по-голяма ефективност и иновации, Системите за управление на операциите и бизнеса се превръщат в ключов елемент от мрежата и бизнес стратегията на всеки оператор.

С приключване на сделката по придобиването на Telcordia, обявена на 12 януари, 2012 г., Ericsson затвърждава позицията си на лидер на OSS/BSS пазара, с ключови позиции в изпълнението на услуги, оптимизация на мрежи и плащания в реално време, както и значителни възможности за цялостна поддръжка към операторите.

Телевизия & Медии – След пет години 90% от трафика по мрежите ще бъде видео съдържание. В сферата на телевизията и медиите, Ericsson е ангажиран с подпомагане на операторите и собствениците на съдържание, които биха могли да печелят от своето видео съдържание посредством изцяло хармонизирани мултискрийн телевизионни услуги.

Тъй като нарастването на глобалната свързаност посредством широколентов достъп предоставя на потребителите повече видео съдържание на повече устройства, предизвикателствата и възможностите в този сектор продължават да са големи.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *