Българската софтуерна компания Тим ВИЖЪН България сподели новината за иновативното приложение с изкуствен интелект – Tableau Pulse, базирано на системата за бизнес анализи Tableau. С уникалните си възможности то променя изцяло начина, по който организациите анализират и използват своите данни.
Tableau Pulse е поредна крачка в подпомагане на анализите чрез възможностите на изкуствения интелект, в които софтуерът за бизнес анализи Tableau инвестира усилено в последно време. Очаква се Tableau Pulse и следващите го AI приложения, които компанията подготвя, да направят анализите на данни по-достъпни, интуитивни и полезни за потребителите.
Приложението Pulse използва изкуствен интелект за откриване на тенденции, зависимости и причини за конкретни резултати, а също така и за идентифициране на необичайни стойности в метриките. Интегрираните в него умни функционалности могат да отговарят на въпроси, свързани с данните, като например да посочват причините за възникнали отклонения, като в същото време са в състояние сами да генерират предложения за въпроси, които потребителите може да искат да зададат.
Това интелигентно приложение намалява необходимостта от търсене и филтриране на данни, предоставяйки интуитивен поглед върху бизнеса. Tableau Pulse гарантира, че анализът не е просто проследяване на събития, а позволява на потребителите да се задълбочат в данните и да разберат причините зад тях.
Едно от важните предимства на Pulse е възможността му да предоставя обобщение на важни данни чрез различни, използвани от потребителите канали като електронна поща, Slack, мобилни уведомления, CRM системи и други. Приложението улеснява споделянето на визуализации и съвместната работа по данните, като позволява абониране за конкретни метрики с един клик.
“Tableau Pulse е стъпка към бъдещето на анализите на данни, в което изкуственият интелект прави сложните анализи достъпни за всеки потребител. Приложението вече е на разположение за тестване в рамките на Tableau Cloud и съвсем скоро ще бъде напълно готово да трансформира начина, по който те взаимодействат със своите данни” – коментира Даниела Димова, маркетинг мениджър на Тим ВИЖЪН България, която е партньор на Tableau у нас.
Повече информация е достъпна тук.