post

На 20 септември, доказани експерти и агенции с дългогодишен опит, споделиха с всички зрители на F5 Conf новостите и промените в платфромата на Meta. Но най-важното – представиха им работещи стратегии “от кухнята” и практически ръководства за успешен Facebook Marketing.

В рамките на над 6 часа, 8  лекции и дискусионен панел, лекторите дадоха своите съвети към аудиторията си по различни теми.

Може да гледате безплатен запис на събитието като кликнете тук.

Ето някои от най-важните акценти от събитието.:

“Reels са дотолкова масови, че вече Reach & Frequency е наличен метод за медиа закупуване в Meta (Reels увеличи със 7% общото време прекарано в платформата!)”

 Лазар Малаков, Customer Success Director @ Httpool

“Начинът, по който може да използвате A.I. инструментите в платформите на Meta, за да генерирате растеж на вашия бизнес, е много важен фактор защо изкуственият интелект е толкова популярен. Всички ние сме под постоянен бизнес натиск да постигаме по-добри резултати. И точно това обещава A.I. – по-добри резултати с по-малко ресурси.”

 Krzysztof Sobieszek, Agency Partnerships Lead, CEE @ Meta

“Advantage+ Shopping Campaign са кампании, които се появиха в платформата сравнително скоро. За тях работи изкуственият интелект, който Meta развива и по този начин дават доста по-съществени и добри резултати от досегашните кампании. Бих казал, че зад Advantage+ Suite работи един изцяло нов алгоритъм, който е подплатен достатъчно добре с изкуствен интелект и благодарение на него успява да направи чудеса от кампаниите, които работят на този принцип.”

 Милен Кръстев, Senior Client Solution Manager @ Httpool

“Измерването е от ключово значение за ефективното маркетинг представяне. Това е начинът, по който може да разбирате дали получавате изпълнението, което целите. И още по-важно – може да определите тактики за подобряване на вашата стратегия”

Бориана Желева, Client Partner for Meta @ Httpool

Когато таргетирането на рекламите ви включва страна от ЕС, включително България, е необходимо да заявите за кого купувате реклама и кой плаща за нея.  Така че, ако имате стари Ad Set-ове, които в даден момент не искат да обновят новите си реклами или има проблем с тях, задължително обърнете внимание дали не сте пропуснали да добавите вече задължителната опция на Ad Set ниво.

Бисер Вълев, Founder & Facebook Expert @ Beyond Academy

Какво трябва да знаете, за да изготвите маркетингова стратегия за нов пазар? Едно от най-важните неща е да направите проучване на пазара. Първото нещо, което трябва да разберете е кои са потенциалните ви клиенти и доколко се различават от текущите ви клиенти по линия на демография, финансово състояние, образование, религия.

Валентина Маринова, Marketing Director @ MEDIAPOST HIT MAIL

“ Най-добрата data, която можем да получим е, когато сме в активна кампания. Може да е с по-малко бюджет, но тогава получаваме най-добрата обратна връзка какво можем да променим. Но трябва да сме се подготвили, че ще променяме, защото това е най-естественото нещо.”

Ален Попович, Executive Director @ Connect me

Newsjacking-ът експлоатира реална новина и няма как да бъде планиран. Той е реактивен и от значение за успеха му е както скоростта на реакцията, така и качеството на криейтива.

Марин Костов – Мъро, Executive Creative Director @ Ozone.bg

F5 Conf ни отваря вратите към знанията и стратегиите на експертите в маркетинг индустрията.

Ако дигиталният маркетинг е ваша професия или имате онлайн бизнес, научете повече как F5 Conf ще ви помогне да увеличите експертизата си и реализирате повече приходи за ваши клиенти или собствен бизнес.

 Защото F5 е повече от конференция!

 

*F5 Conf е най-големият онлайн форум за дигитален маркетинг в страната със 70+ лекции от експерти. Получете достъп до 9 конференции само за 199 лв.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *