Новите функционалности и подобрения в платформата на Shopiko продължават. След като приключи работата по модула за RSS поток, интеграцията с Еконт Експрес, добавянето на модула Аурасел, и повишаването на нивото на защита в системата, ъпдейтите не спират. Следвайки тенденцията за адаптиране на уеб сайтовете за мобилни устройства, дойде моментът да се оптимизира и процесът на поръчка в платформата. За повече удобство на клиентите и потребителите на Shopiko дизайнът вече е изцяло responsive. Добавени са и още някои малки удобства.
Причината да се пристъпи към тази преработка е нарастващият брой на потребителите, които посещават уеб сайтове и онлайн магазини през мобилни устройства. Според проучване на Consumer Barometer за 2014 година потреблението на смартфони в България се нарежда на второ място с 48%, веднага след настолните компютри и лаптопи с 70% и таблетите с 22%. Тази тенденция накара онлайн търговците в световен мащаб да отделят специално внимание на потребителите си, които посещават техните сайтове през мобилни телефони или таблети.
Какво се промени?