Новият iPad Air чупи рекорди по продажби

Традицията повелява Apple да съобщава данни около продажбата на нови продукти най-рано след една седмица от премиерата му на пазара или в най-лошия случай след първия минал уикенд.

Специалисти обаче, изчислиха, че новият iPad Air за три дни вече може да се похвали с нов рекорд по продажби, с който да задмине с не малко другите таблети на компанията.

Напомняме, че дебютът на iPad от четвърто поколение и iPad mini донесоха на компанията продажби от 3 милиона единици за една седмица, но според Gene Munster от Piper Jaffey от новия таблет само за три дни (от 1-и до 3-и ноември) са продадени количества между 2,5 и 3,5 милиона единици.

Освен на големия интерес, част от успеха на продукта се дължи и на широкото му географско разпространение, което за първи път включва цели 50 страни едновременно, докато миналата година новите таблети се разпространяваха първоначално само в 27 държави, а третия iPad пък стартира само в 10 страни.

Сега обаче по-малкият таблет не се появява заедно с големия. Причината за това са проблемите при производството, свързани с недостатъчно екрани, за които ви съобщихме по-рано днес.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *