Bridgestone, производител на гуми номер едно, навлиза в нова ера за състезателни гуми с пускането на Battlax Racing R11, предназначени да осигурят на състезателите на supersport и hypersport увереността да подобряват времето си с всяка обиколка.
Със страхотна комбинация от технология на Bridgestone, култивирана на най-високото ниво за състезания с мотоциклети, в комбинация с нов тип съвременен състав на каучука и характеристики на дизайна, R11 осигурява представяне на най-високо ниво в сегмента на състезателните гуми. И всичко това без да се прави компромис със състезателната ДНК на Bridgestonе.
Нико Тай, ръководител на европейския сектор „Мотоциклети“, Bridgestone Европа обобщава: “Състезанието е изцяло свързано с увереност. С новия Battlax Racing R11, Bridgestone осигурява на състезателите допълнително сцепление и чувство за контакт на пистата, особено при влизане под ъгъл, където увереността е толкова важна. Състезаващите се с R11 ще видят как времето им на обиколка се подобрява от самия старт!”
Усетете представянето
За да разработи R11, Bridgestone използва съществуващия Battlax Racing R10 за еталон и си постави за цел подобряване на усещането за контакт с пистата докато гумата е в движение, позволявайки на водача да цели подобряване на времето на обиколките по време на състезание, обиколка след обиколка, в широк работен диапазон.
Сцепление при спиране и ускорение
Пакетът R11 се базира на нов променлив моно-спирален пояс (V-MSB) поставен в предната гума, която създава по-високо налягане в контактното петно и повече сила при завиване. Това дава на водача по-добро сцепление и по-бързо влизане в завои, с повече усещане за контакт и следователно повече увереност.
Конструкцията на задната гума използва допълнителна GP лента (доказана при състезателния слик V02 на Bridgestone) в допълнение към V-MSB, който е настроен за оптимална деформация. Резултатът е задна гума с по-висока мощност на тягата, постоянство в продължителността на живот на гумата и по-голямо сцепление във всички фази.
Що се отнася до дизайна на протектора, инженерите на Bridgestone първо анализираха ъгъла на абразия при ускорение и деформация във фазите на спиране и завиване. Това им позволи да развият иновативно позициониране на каналите за R11, което дава максимална твърдост в завои и максимален контакт в момента на ускоряване, осигурявайки оптимална деформация за за постигане подобрено време на загряване.
По-добро време на обиколка
Пистовите тестове показват значително подобрение в сравнение с предшественика във всички области, особено в основната целева зона на навлизане в завои, за допълнителна увереност. Това се отрази на времето на обиколка, давайки на R11 последователни по-бързи обиколки с подобрение от 1,3% в най-бързата обиколка.
Новият Battlax Racing R11 се препоръчва за всички категории състезания с мотоциклети, включително сериите SSP 300, SSP 600 и SST 1000, както и за всички състезателни събития на производители.
Bridgestone ще представи пълна гама от 2 размера предни и 6 размера задни гуми от януари до март 2018 г. Всички размери на R11 ще бъдат налични в средно твърд (medium) състав на каучука с мека (soft) опция на разположение при определени размери.
Bridgestone бе в Испания между 3 и 7 октомври 2017 г., за да представи Battlax Racing R11, най-новата състезателна гума. Ключови дилъри и медии от цяла Европа се събраха, за да изпробват Battlax Racing R11 на прочутата състезателна писта Монтебланко и да отпразнуват нейното представяне. Вижте видеото от събитието.
Искате ли да научите повече за Bridgestone и състезанията с мотоциклети? Посетете www.bridgestone.eu и www.grippingstories.com и ни последвайте на Facebook и Instagram Bridgestone Мото страници.