Nothing представи новите си безжични Ear (stick), които обещават до 29 часа живот на батерията и могат да се похвалят с 12.6 мм персонализиран драйвер. Дизайнът им е удобен за носене наполовина в ухото, а според компанията те са тествани върху над 100 души.
Ear (stick) са много леки, едната слушалка тежи едва 4.4 грама. Персонализираният 12.6 мм динамечин драйвер е един от най-чувствителните на пазара и използва най-висок клас магнити на възбудителя, за да позволи качеството на звука да остане постоянно дори и при най-високи или ниски честоти.
Слушалките разполагат с Bass Lock Technology част от интелигентен софтуер, който измерва уникалната форма на ушния канал и прилягането на слушалката и открива колко бас се губи по време на носене. След това кривата на еквалайзера автоматично се настройва оптимално за потребителя.
Що се отнася до свъзаността, Ear (stick) идва с преработена антена, която стои по-далеч от лицето, за да минимизира блокирането на сигнала. В комбинация с Nothing Phone 1 слушалките автоматично ще превключат на режим с ниско забавяне, за да предложат по-точно звуково изживяване, което съответства на Glyph Interface. Те се свързват автоматично с всяко Android устройство с Fast Pair, но работят и с iOS.
Ear (stick) могат да интерпретират жестовете на потребителя и да действат по съответния начин. Контролите са разположени на всяка слушалка и работят дори когато пръстите ви са мокри.
Слушалките работят със следващо поколение на технологията Clear Voice на компанията, три микрофона с висока разделителна способност с актуализирани алгоритми, за да филтрират по-силните фонови шумове, усилвайки гласа на потребителя. Това обаче не е същото като активно шумопотискане, което липсва при Ear (stick).
Въпреки, че Nothing обяви, че Ear (stick) издържат до 29 часа, дългият живот на батерията се дължи на ергономичната кутийка, която осигурява около 22 часа зареждане. Без нея слушалките издържат до 7 часа при слушане на музика и до 3 часа разговори.
Ear (stick) ще са на пазара от 4 ноември на цена от 120 евро и ще бъдат пуснати в над 40 държави.