Mastercard представи основата за бъдещето на търговията – важен крайъгълен камък за индустрията – с новата глобална услуга за дигитални плащания Masterpass.
Решението дава възможност на потребителите да не търсят друга, освен собствената им доверена банка, за да извършват бързи, лесни и сигурни дигитални плащания – посредством различни устройства и канали – където и да пожелаят да пазаруват – било то онлайн, в приложение, а сега и в магазини с безконтактни ПОС терминали. Mastercard е първата мрежа, която предоставя изцяло дигитална платежна услуга през различни канали за потребители, банки-издатели на карти и търговци, възползвайки се от най-модерните методи за сигурност на плащането, които съществуват понастоящем.
Masterpass опростява процеса на плащането – от закупуването на билет за влака, за пътуване до работа, та до разделянето на сметката на самата маса в ресторанта и закупуването на хранителни стоки с едно докосване на телефона в магазина или запазване на самолетни билети онлайн,.
Masterpass е достъпен при стотици хиляди търговци онлайн и през приложения, включително Masabi, Office Depot и ParkMobile. Потребителите могат да използват Masterpass в повече от пет милиона търговски локации в 77 държави, които приемат безконтактно плащане, вкл. BJ’s Wholesale Club. Възможността за безконтактно плащане ще се предостави първо на собствениците на устройства с Android в САЩ.
Търговците, които ще приложат Masterpass в близките месеци са Saks.com, Lord и Taylor.com и приложението The Cheesecake Factory.
Пускането на усъвършенствани Masterpass решения от издателите на карти в САЩ ще започне по-късно този месец. Европа и Близкият Изток/Африка ще бъдат следващите пазари, където ще видим в действие интегрираното решение Masterpass, до края на 2016 г.. Допълнителното разпространение на усъвършенстваната услуга Masterpass в Северна Америка, Европа, Латинска Америка и Карибския басейн, Близкия Изток и Африка и Азиатско-тихоокеанския регион ще продължи и през 2017 г.
„С милиарди картодържатели по целия свят, работим с издателите на карти, за гарантиране предоставянето на дигитална основа, която подкрепя очакванията на потребителите за по-познато и сигурно плащане, както сега, така и в бъдеще“, каза Крейг Восбург, Президент на MasterCard за Северна Америка. „Разширяването на Masterpass представлява важна еволюция на нашата работа. Съвместяваме интелигентността и наблюденията, генерирани от решенията за дигитални плащания, за да обхванем широк спектър от видове пазаруване при различни търговци и да отговорим на нуждите на потребителите.“
Дигитализацията на търговските процеси и засилената свързаност на потребителите е двигател за дигитална трансформация, която ще осигури безпроблемни начини на плащане. Като отражение на готовността ни и на оптимизма ни за тази трансформация, въвеждаме еволюция на идентичността на марката – опростена, осъвременена и оптимизирана за все по-дигиталния свят. Идентичността започва с нова марка и въздейства в цялостно нова система на дизайна, която ще доведе до прогресивен, изтънчен, приобщаващ израз на марката на всяка точка за плащане по света.