Нова услуга, наречена “Искам си”, ще дава възможност на управители на заведения да взаимодействат със своите клиенти и служители. Освен точки за лоялност, носещи отстъпки за крайните клиенти, услугата ще предоставя на служителите ваучери за магазини за дрехи и козметика. Целта на новата социална мрежа за заведения и техните клиенти е да повиши качеството на обслужването, както и да стимулира бакшишите на служителите.
Срещу 15 лв. месечен абонамент всеки собственик на заведение или магазин може да получи достъп до платформата. След създаването на собствен профил управителят получава достъп до специален терминал за близко взаимодействие, чрез който има възможност мигновено да дава отстъпки на своите клиенти.
“Разработихме платформа, чрез която всеки бизнес може да добавя стойност за своите клиенти. Създадохме терминал за близко взаимодействие, който изпраща информация до платформата чрез мобилен телефон”, разказва Свилен Радичков, мениджър развитие на социалната мрежа. Той допълни, че чрез приложението клиентите могат да дават както положителна, така и отрицателна обратна връзка за служителя, който ги обслужва.
Новият app ще бъде достъпен за безплатно сваляне от App Store и Google play от днес. Повече информация е достъпна на уеб сайта на услугата.