Нетинфо купи 25% от сайтовете Grabo.bg и Trendo.bg

25% от сайтовете Grabo.bg и Trendo.bg вече са собственост на Нетинфо, обявиха от медийната компания. Grabo.bg е най-големият сайт за групово пазаруване в страната. Основан през май 2010 г., сайтът вече има близо 1 000 000 регистрирани потребители. Частният клуб за пазаруване на маркови стоки Trendo.bg е дело на основателите на Grabo.bg. Сайтът предлага нови колекции от световно известни марки.

„Вярвам, че партньорството между Нетинфо, Grabo.bg и Trendo.bg ще бъде успешно и за трите страни. То ще допринесе за развитието на двата сайта за пазаруване, достигането им до много по-голяма аудитория и предлагането на един още по-качествен продукт. Инвестицията в Grabo.bg и Trendo.bg отговаря перфектно на усилията ни да предлагаме високо стойностни услуги на малки и средни компании, докато в същото време работим с най-добрите от различните сектори на дигиталния бизнес в България”, разказва Христо Христов, изпълнителен директор на Нетинфо.

“Предприехме тази стъпка, защото вярваме, че с партньор като Нетинфо – водещата онлайн медийна компания в страната, можем да постигнем много високи резултати. Мисля, че това партньорство ще направи компаниите по-успешни, а взаимното им допълване ще осигури гъвкавост, която е необходима при тази динамична пазарна обстановка”, допълва управителят на Grabo.bg и Trendo.bg Сребрин Ватралов.

Нетинфо е най-голямата дигитална медийна компания в България. Тя е създадена през 1998 г. и нейно дело са сайтовете vbox7, vesti.bg, sinoptik.bg, dox.bg, abv.bg и много други. Въпреки че не се разкриват финансови подробности около сделката, влизайки на пазара на онлайн търговията, Нетинфо цели да затвърди позицията си в дигиталния пазар в България.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *