Нестле – най-големият производител на храни и напитки в света, днес обяви пускането на революционната машина за чай Special.T. Това е авангардно решение, което предлага на потребителите у дома чаени напитки на капсули от най-високо качество. Special.T подчертава новаторската роля на компанията на пазара на машини за напитки, която започна с висококачествената кафе машина Nespresso.
Special.T от Нестле е разработена въз основа на собствена система от единични капсули, съдържащи селектиран чай и специализирана техника за приготвянето му по оптимален начин. Special.T предлага избор от 25 чаени сорта − от зелен, черен, син, червен и бял чай до ароматизирани чайове и органични билкови чайове − които са внимателно подбрани от различни чаени плантации в Китай, Япония, Шри Ланка, Индия и Южна Африка.
Special.T предлага висококачествена комбинация от чаени листа, подбрани от най-добрия 1% от реколтата на чай в света и най-съвременните технологии. Висококачествените чаени листа са защитени в алуминиева капсула, като всяка доза е измерена изключително точно. Идеалното време и температура за приготвяне на всеки отделен сорт чай се изчислява от иновативната система Special.T, която позволява на потребителите изцяло да се насладят на предимствата на чаената напитка.
Петреа Хайнике, изпълнителен вицепрезидент на Nestle S.A., отговаряща за стратегическите бизнес подразделения, маркетинга, продажбите и марката Nespresso, заяви: „Special.T още веднъж ясно подчертава големите възможности на Нестле в сферата на иновациите. След Nespresso и Nescafe Dolce Gusto, Special.T е поредната голяма иновация в системите за напитки, чрез която за пръв път стъпваме на пазара на чаени капсули. По този начин засилваме нашия ангажимент на най-голямата компания за напитки в света. Special.T е недвусмислен знак за значението, което отдаваме на научноизследователската дейност и иновациите.”
Special.T от Нестле ще бъде представена във Франция през септември 2010 г. и ще се продава изключително по интернет, като поръчките ще се изпращат до домовете и офисите на потребителите в рамките на 48 часа. Във втория етап от лансирането Нестле планира да пусне Special.T и на други европейски пазари. Алуминиевите капсули Special.T гарантират постоянната свежест и интензивност на чаения аромат и могат да бъдат рециклирани в рамките на националните центрове за рециклиране.