Ако преди връзките между устройства, хора и нужди бяха ограничени, то днес всички са свързани помежду си и комуникацията между тях е по-скоростна откогато и да било. Свидетели сме на най-иновативните времена в историята на технологиите и точно те раждат нови и нови възможности всеки ден!
Такова бе откриването на провелото се на 18 март събитие „Постигнете ПОВЕЧЕ, както никога досега“, организирано съвместно от водещата консултантска компания в България – Некст Консулт, и обявената за четвърта поредна година за най-иновативната компания в света – salesforce.com.
Форум „Постигнете ПОВЕЧЕ, както никога досега“ премина с много динамика и изненади, които организаторите бяха подготвили за своите гости. Изненадите въобще не бяха свързани с томболи и награди, а с представянето на един изцяло нов поглед над клиента и неговите потребности.
По време на събитието бяха представени новите тенденции в сферата на продажбите и обслужването и най-актуалните промени в инструментите, които ни помагат да ги управляваме по-ефективно, а имено CRM решенията.
Фокусът бе поставен върху клиента, който днес „ръководи“ пазара и иска всичко да се случва „тук и сега“ и това е причината скоростта да се е превърнала в новата „разменна монета“ на бизнеса. В тази връзка се говореше активно за „1:1“ връзка с клиента на база милиарди свързани „умни“ устройства, които позволяват контакт с клиента в реално време през всеки канал. И осъществявайки т. нар. „1:1“ връзка с клиента можем да си позволим изграждането на персонални и задълбочени отношения с него, които ни помагат да го опознаем по-добре и да отговаряме на нуждите му още в момента на тяхното възникване.
„Постигнете ПОВЕЧЕ, както никога досега“ демонстрира ефекта на мощните технологични иновации в контекста на осъществяването на контакт с нашите потенциални и настоящи клиенти, изграждането на активни клиентски общества, с които да споделяме знания и полезна информация.
Гост-лектор беше г-н Геза Матрай, ръководител „Продажби“ за Централна и Югоизточна Европа. Той заедно с г-н Орлин Дочев, Управляващ партньор на Некст Консулт, разказаха как платформата salesforce.com отговаря на всички тези промени в пазара и клиентското поведение и как salesforce решенията ни помагат да изградим и развиваме стойностни взаимоотношения с клиентската си група. В подкрепа на тези думи на сцената бяха поканени клиенти на Некст Консулт. Сред клиентите бяха компании като Спиди, Омникар и Просвета-София, които успешно са внедрили платформата Salesforce и с нейна помощ успяват да постигат ПОВЕЧЕ.
В края на официалната част г-н Иво Дрешков, Партньор „Софтуерни решения“ в Некст Консулт, подкрепи казаното от своите колеги с интерактивна демонстрация в реално време, с която показа на гостите как всъщност се управляват процесите и как това многократно повишава ефективността и продажбите.
Форум „Постигнете ПОВЕЧЕ, както никога досега“, завърши с коктейл и неформални срещи сред многото представители на бизнеса в България, които посетиха събитието, за да научат повече за това как да подобрят взаимоотношенията си със своите клиенти, да повишат задържаемостта и броя на сключените сделки.