Всички “it” момичета и модни блогърки в гардероба си вече имат мрежести чорапи. Те обикновено се комбинират с дрехи от деним – поли, шорти и рокли, но най-добре седят съчетани със скъсани дънки.
Въпреки това в Instagram се появи нова тенденция!
Лирика Матоси е дизайнер на бижута. В колекцията си от бижута представя интересна декоративна лента със сложни орнаменти, огромни колиета и дори обувки! Тя решава да направи нещо необичайно. Всички украшения, които обикновено се използват в нейните проекти се вплитат за украса на мрежести чорапи. И така е разработила мрежести чорапи, които приличат на произведения на изкуството.
В интервю Лирика признава, че го е направила само за себе си, но когато тя публикува снимка в Instagram, хората буквално я “зариват” от съобщения и въпросите, с които я питат как могат да бъдат закупени и на каква цена. Тя решава да наложи този така спонтанно възникнал нов стило и го поставя в най-новата си колекция.
Марката за известни спортни стоки Nike продължава да разширява своята линия от дрехи.
Наскоро марката представи първия спортен хиджаб. Моделът е разработен през годината и се планира неговото серийно производство да започне през 2018 г. Спортният хиджаб е направен от специална еластична тъкан. Той ще бъде достъпен в три различни цвята: черен, сив и цвят обсидиан.
При разработването на хиджаба са взели участие състезатели от арабските страни, като например известната кънкьор Zahra Lari от Обединените арабски емирства.
През последните години, в спортни събития се включват все повече мюсюлмани. През 2012 г. на Олимпийските игри за първи път взеха участие състезатели от Бруней, Катар и Саудитска Арабия, а през 2014 ФИФА вдигна забраната за мачове с носене на хиджаб.
Nike в края на февруари представи мотивационно видео за жените в Близкия Изток с цел да счупи стереотипите и промяна на културното и социално положение на жените.
Източник: Онлайн магазин kaymu.bg