Корпорация Xerox ще помогне да бъдат намалени разходите за разработване и разпространение на комуникационни материали към потребителите на Lloyds Banking Group – най-голямата ритейл банка във Великобритания.
Като използва своята платформа с комуникационни и маркетингови услуги (Communication and Marketing Services), Xerox ще работи с Lloyds Banking Group по проектирането, печата и доставката на висококачествени маркетинг материали, които да са подходящи за различните продукти на банката.
Като основен доставчик на печатни услуги за Lloyds Banking Group, Xerox ще преобрази документните процеси в банката, ще премахне дублиранията и ще осигури спестяване на средства и време.
Xerox ще отпечатва повечето маркетинг документи при поискване (on demand) и така ще минимизира съхраняваните на склад рекламни печатни материали.
Компанията ще управлява и цялостния процес на изработване на документи в банката, поемайки функции, които до момента са били разпределяни между множество доставчици и ще реализира икономии чрез опростяване и ускоряване на отпечатването на ключови за Lloyds Banking Group маркетинг кампании.
Xerox ще отговори и на изискванията на банката за разпращане на критична кореспонденция до клиентите й, в т.ч. юридически уведомления и месечна поща.
„Lloyds Banking Group възприема отношенията с клиентите си и комуникацията с тях също толкова сериозно, колкото и Xerox,” казва Стивън Кронин, президент на Xerox Global Document Outsourcing, „С това споразумение банката се присъединява към нарастващия брой международни компании, които се обръщат към Xerox, относно управление на този важен аспект от бизнеса им. Този модел разкрива възможности за икономии там, където много компании „забравят” да проверят – във веригата за разпространение на печатни документи. Нашето сътрудничество с Lloyds Banking Group отразява желанието и на двете страни да добавим стойност към обслужването на клиентите чрез по-ефективна комуникация.”