Над 120 мениджъри на Теленор България преминаха обучение за дистанционно управление на екипи

Повече от 120 мениджъри на Теленор преминаха онлайн обучение за дистанционно управление на екипи. Участниците бяха от различни бизнес направления и ръководни нива и получиха експертни познания за мениджърските практики при работата и управление от разстояние.

В рамките на месец всички те преминаха четири модула с практическа насоченост, реализирани през реална работа по казуси в група.

 

„Това, което превръща Теленор в предпочитано работно място за топ професионалистите в страната е именно нашият постоянен стремеж да осигуряваме за своите служители и клиенти най-доброто всеки ден. Двигател на бизнеса ни са иновациите, а последователните инвестиции в човешкия капитал ни правят лидер на пазара на труда“, каза Галина Чулева, главен директор „Управление на хора и култура“.

 

В Теленор България работят близо 1800 служители, като компанията непрестанно инвестира в развитието на техните експерти умения и професионални компетенции, така и в техните управленски и меки умения. Една от най-успешните практики на Теленор е програмата за грантове за придобиване на академични степени, сред които са образователни стипендии за еМBA, miniMBA, Chartered and Expert Qualifications като ACCA, CIM, CIMA, CISP, PMI както в България, така и в чужбина, допълнителни обучения по ключови компетенции Power BI, Strategic Marketing, big data and data science, change management, обучения за нови мениджъри, неограничен достъп до LinkedIn Learning ресурси.

Теленор предлага и множество придобивки, в това число допълнителна здравна застраховка, годишни медицински прегледи, психолог, масажи, спортни карти, офис библиотека, уникална офис среда, гъвкаво работно време, опции за велосипеди и автомобили под наем, различни традиционни инициативи в подкрепа на физическото, емоционално, личностно и професионално развитие на служителите.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *