Компанията за етикети Avery Dennison и стартиращата фирма за Internet of Things (IoT) технологии EVRYTHNG сключиха мащабно партньорство, в рамките на което ще бъдат създадени “свързани” еткиети.
Това ще позволи през следващите три години да бъдат разработени повече от 10 милиарда дрехи и други продукти, които ще имат собствена дигитална идентичност и профил. Така потребителите ще могат да достъпват информацията за тях или да взаимодействат по друг начин посредством своя телефон или друго устройство.
Според двете компании, това е най-големият брой IoT артикули, които ще бъдат създадени в рамките на една единствена сделка. При това сред продуктите ще има такива на някои от най-известните модни марки.
Самата EVRYTHNG неотдавна успя да привлече рискова инвестиция в размер на 14.5 млн. щ. долара за своето развитие, в три рунда, а сред инвеститорите в проекта бяха Cisco, Atomico и Dawn Capital.