Nokia се отчете за успехите си в рамките на проекта Destination Maps, който беше представен на изложението CTIA. Този продукт позволява в допълнение към традиционните навигационни възможности – ориентация в местност и прокарване на маршрути с помощта на картите на Nokia, да се прави същото, но в помещения.
Отначало Destination Maps обхващаше 214 търговски центъра в САЩ. Към момента в актива на услугата вече са 4605 места в 38 страни. Това са търговски центрове, магазини, летища и др. Destination Maps предлага 2D планове на етажите, които могат да се разглеждат на мобилното устройство. Потребителите могат да разберат къде се намират ескалатори, тоалетни, банкомати и т.н.
Както повечето фирмени услуги, Destination Maps е оптимизирана за работа с другите локационни приложения на Nokia. В тези карти може да се добавя актуална информация. Nokia възнамерява да предлага Destination Maps на много навигатори и други устройства. Така например, това съдържание вече се използва в Bing Maps.