Електронната търговия през последните месеци продължава да отчита ръст в повечето европейски страни и България не е изключение от тази тенденция. Нови онлайн магазини се появяват на месечна база, а утвърдени марки също навлизат във виртуалното пространство, стартирайки сайтове за продажба.
Запознати посочват, че сред основните браншове, в които онлайн продажбите навлизат най-бързо, са облеклото, технологиите и козметиката, а първият от тях води по този показател. Хората вече свикнаха да си купуват дрехи онлайн и по всичко личи, че тази тенденция ще се задълбочава в бъдеще.
Сред основните причини за възходящия тренд са удобството на пазаруването онлайн и възможността потребителите да преглеждат много голям брой сайтове за много кратко време. Освен това предимствата включват също и възможността лесно да споделят с приятели линкове на избраните от тях продукти, да прочетат ревюта и мнения, както и сами да оставят такива.
„Дрехите са един от най-търсените типове продукти в традиционната търговия и е нормално те да се наложат и като една от най-популярните продуктови категории онлайн. Добрата новина е, че през последните години доверието на българите към онлайн магазините се увеличава и аз очаквам положителната тенденция да се запази“ – споделя представител на един от най-бързо развиващите се онлайн магазини за облекло – Магазин Monic.
Сайтът печели все повече почитатели с това, че предлага богата гама от дамско и мъжко облекло на достъпни цени, включително дамски обувки, ръкавици, клинове, бодита, спално бельо, както и аксесоари като чанти, колани и други.