М-Тел се фокусира върху индвидуалното обслужване

Чрез новата платформа за обслужване компанията ще може проактивно да предлага на всеки свой клиент определени продукти и услуги от широкото си портфолио, подходящи за неговия начин на живот и стил на общуване.

Клиентската платформа представлява интегрирана система за управление на взаимоотношенията с клиенти. Чрез нея М-Тел прилага своята бизнес философия, в центъра на която е клиентът с неговите персонални очаквания и изисквания за обслужване.

Като резултат от въвеждането на новата платформа хората, доверили се на бранда М-Тел, ще получат редица предимства в областта на обслужването. Сред тях е възможността всеки клиент да получава информация според своите предпочитания, като сам определя кога и по какъв начин да става това – така той ще получава най-доброто предложение през най-подходящия канал в точния момент и ще се чувства специален. Благодарение на новата платформа за обслужване абонатът ще може в много от случаите сам да активира и деактивира услуги през интернет или автоматично гласово меню. Новата платформа ще разшири и възможностите за обратна връзка с клиентите и ще предостави опции за по-гъвкава политика в отговор на техните мнения и предложения.

За нейното внедряване Мобилтел се обърна към международната компания Amdocs, която е с доказан опит във въвеждането на системи за обслужване на клиенти и разширяващ се пазарен дял на световно ниво.  Amdocs предоставя съвременни бизнес и оперативни решения на фирми в повече от 60 страни в света. Възможно е смяната на системата да доведе до временни неудобства за някои от клиентите. Компанията предварително поднася своите извинения в името на бъдещите предимства, които ще осигури новата платформа.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *