Клипът е дигитално преобразуван по подобие на филма „Аватар”, за да се получи ненадмината комбинация от висококачествен звук и картина. Кристално чистите образи на „точковците” бяха излъчени за първи път в петък в салона на М-Tel IMAX в Мол София на бул. „Стамболийски” пред зрителите, дошли да видят премиерния за България филм „Динозаврите са живи”.
IMAX3D адаптацията на популярната телевизионна реклама на M-Tel Club е изработена у нас, но преминава също през Великобритания, САЩ и Канада, за да стигне до първата си прожекция в София в навечерието на 15-ия рожден ден на телеком лидера. Зад реализацията на проекта стоят рекламният отдел на М-Тел, агенция Demner Merlicek & Bergmann и продукционното студио 5th Degree. Екипът е направил мащабна преработка на клипа, за да може на IMAX екран рекламата да изглежда по начина, познат от телевизията.
На първия етап от работата камерите са пренаредени в специфична конфигурация, за да бъде постигнат стерео ефектът на клипа. За целта изображенията от две различни камери се комбинират и подават към двете очи, имитирайки начина, по който човек възприема заобикалящия го свят. След това е направена многократно по-висока резолюция на изображението в сравнение с тази за телевизионната версия на клипа. След обработката на всеки кадър клипът е технологично завършен, но не и във вид, готов за прожекция в кината.
За да стигне до публиката в салоните, рекламата е отпечатана на кино лента по стандарта на IMAX, а звукът е синхронизиран с 3D картината. За да бъде финализирана, рекламата пътува до Великобритания, САЩ и Канада. В Technicolor Hollywood е направен IMAX 3D принтът. Негативът е произведен в лаборатория във Великобритания. Аудиото е синхронизирано в специализирано студио в Канада спрямо особеностите на звуковото оборудване на IMAX салоните. Крайният аудио продукт е произведен от IMAX Corporation. Звук и лента са събрани в едно в София. След 3D рекламата на M-Tel Club пътеката за български IMAX продукции е проправена.
Триизмерните „точковци” могат да бъдат видени в салона на М-Tel IMAX в Мол София. Планира се рекламата да бъде показвана и в останалите 3D киносалони.