Независимо от предизвикателната икономическа обстановка в някои източноевропейски пазари и трудният ИТ бизнес като цяло, AOC и MMD, лицензният партньор за монитори Philips, се представят успешно в региона. И AOC, и MMD са подразделения на най-големия световен производител на дисплеи TPV.
С повече от 17 процента пазарен дял AOC и Philips заедно заемат първа позиция в източноевропейския регион. В пазарни условия, които все още са предизвикателни, двете марки заедно увеличават пазарните си дялове с почти 20 процента през второто тримесечие на 2015 г. в сравнение с предходното.
Вижте още: Геймърски монитори елиминират вредните за очите светлинни вълни с над 90%
“ИТ индустрията преживя тежък старт на 2015-а година. Курсът на долара и икономическата несигурност създадоха слаб пазар за всички участници. Независимо, че се наложи да приложим някои мерки за нашите марки AOC и Philips Monitors, ние отстояхме стратегията си да се фокусираме върху иновации като нашия 40” 4K монитор и върху нуждите на потребителите,” каза Томас Шаде, Вицепрезидент за EMEA в AOC и MMD.
Тези резултати се доказват и от последните данни за пазара на анализаторската фирма Context. “Фактът, че следваме път на растеж и се представяме по-добре от пазара като цяло, доказва, че нашата стратегия работи“, добави Томас Шаде.
Вижте още: Philips пуска SoftBlue монитори, защитаващи очите