Приложението SQUID, първото персонализирано приложение за новини таргетирано към младото поколение /millennials/. Достъпно е в цяла Европа и от този месец стартира и в България. Потребителите вече могат сами да избират темите, които ги вълнуват, да следват най-новите трендове и творчески да си взаимодействат с най-вълнуващите статии – всичко това в едно приложение.
- SQUID се ползва безплатно и не изисква регистрация;
- Повече от 100 новинарски категории и повече от 20 000 източника;
- Разполага с функции за персонализиране и сортиране на теми, запазване на статии и блокиране на източници, от които не желаете да получавате новини.
SQUID прави новините лесно достъпни и използваеми. Приложението предлага широка гама от теми, от които потребителите могат да избират, за да създават свои персонализирани новини, в които текста се визуалуализира благодарение на изображения и снимки . Алгоритмите на SQUID събират, сортират и дават приоритет на новини от най-вълнуващите източници в интернет, като позволява на потребителите да бъдат в крак с най-важните и интересни събития. В същото време SQUID управлява трафика от целевата група на младото поколение /millennials/ и ги отвежда към източниците на новини.
„Искаме да помогнем на по-младите поколения да преоткрият четенето на новини като забавна, ценна и ангажираща ежедневна дейност”, казва Йохан Отелиус, изпълнителен директор и основател на приложението SQUID.