LG Electronics организира грандиозно събитие в автомобилния парк Ferrari World на екзотичната столица Абу Даби, за да представи на местния пазар новите си модели 3D телевизори.
Компанията за първи път представи на аудиторията от Близкия Изток своите телевизори CINEMA 3D, които използват патентовата технология Film Patterned Retarder (FPR).
Меган Фокс, звезда от филма „Трансформърс”, също посети елегантното събитие във Ferrari World, обявен за „най-големия тематичен парк в света”.
Повече от 3500 гости се насладиха на визуалния спектакъл, осъществен благодарение на възможностите за широк ъгъл на видимост и гледане от повече на брой позиции на CINEMA 3D телевизорите. По този начин продуктите създават перфектно зрително изживяване за големи групи от хора.
„CINEMA 3D постави началото на промяна, която превърна домашното 3D забавление от скъпо и до голяма степен недостъпно удоволствие във възможност, която както клиентите, така и специалистите посрещнаха с голямо вълнение и радост”, каза Кюнг-Хуун Бюн, изпълнителен вицепрезидент, LG Electronics Home Entertainment Company. „CINEMA 3D е решението, от което индустрията така силно се нуждаеше с оглед на високия интерес към 3D продуктите през миналата година. Имайки предвид как технологията се прие тази година, сме повече от уверени, че CINEMA 3D ще се превърне в стандарт за 3D телевизорите по света.”
Телевизорът CINEMA 3D предлага пълен набор от интернет свързани смарт функции, така че потребителите вече не са поставени в ситуация на труден избор.
Екранът за управление Home Dashboard предоставя удобен интерфейс за достъп до богатата селекция на съдържание на телевизора, персонализирани LG приложения добавят допълнителни възможности, а функцията Smart Share осигурява на потребителите лесен и бърз обмен на съдържание между телевизора и други дигитални устройства.
„Това, с което разполагаме е продукт от последно поколение, който комбинира високо качество на изпълнение и иновации, представящи последните открития в технологично отношение, каза г-н К.В. Ким, президент на LG Electronics, Близък Изток и Африка. „CINEMA 3D на LG в действителност е телевизорът, предлагащ най-много възможности на днешния пазар за гледане на телевизия, играене на игри и онлайн свързаност.”
LG гради своята стратегия въз основа на потребителското отношение към 3D като много желана функция. Това отношение се дължи най-вече на факта, че са разрешени някои от основните притеснения, свързани с тази технология – неудобните очила и липсата на стойностно съдържание.
„Въпреки че все още сме в първата половина от годината, смятам, че през следващите шест месеца ще бъдем свидетели на изненадващо добри резултати по отношение на навлизането на домашното 3D,” добави г-н Бюн. Клиентите, които вече са купили телевизори CINEMA 3D от следващо поколение са изключително доволни от избора си и споделят добрите си впечатления със свои близки и роднини. Именно така започват големите промени.”