Мартин Линков, favit.com: Чувството да видиш своя идея, реализирана от компания като Google, е невероятно

Мартин Линков започва ΙΤ кариерата си в българското подразделение на водещата американска хостинг компания Aplus.net, а от есента на 2008 е част от екипа на иновативната платформа за споделяне и обмен на съдържание favit.com. Отговорен е за маркетирането и промотирането на услугата, връзката с потребителите и партньорите на favit. Мартин Линков е един от лекторите на предстоящата конференция Digitex 2011, която ще се проведе на 6 и 7 октомври в Интер Експо Център, София.

Бихте ли ни разказали нещо интересно за Вас и Вашата работа? Какво Ви предстои през следващите няколко месеца?

Не обичам да говоря за себе си, ще спомена само че харесвам приключенията и предизвикателствата.

Спортувам активно и съвсем скоро ми предстой оспорван старт за републиканската титла в крос кънтри дисциплината при планинското колоездене.

За работата си винаги говоря с усмивка и удоволствие. Така е, защото с колегите сме като семейство и правим страшно иновативни и яки неща заедно.

Чувството да видиш своя идея, реализирана от компания като Google, например, е невероятно. Притеснението в такива случаи е минимално, и несравнимо със задоволството, че сме на правилната пътека.

Живеем в ерата на идеите и докато успяваме да раждаме достатъчно добри идеи ще имаме и минимална преднина пред конкурентите.

В идващия месец ни предстои важна стъпка и потенциално експлозивно увеличение на екипа, финализирането на новата ни версия и обявяването и пред широката международна публика, hot summer in the city се очертава.

Какво е най-ценното за Вас в настоящата Ви работа?

Свободата, прозрачността, достъпът до невероятни хора и най-вече чувството, че променяш света и начина, по който хората консумират съдържание в интернет.

Като start-up favit е изключително плоска компания, всеки може да предложи идеи и подобрения, всеки има своя отпечатък не само върху продукта, но и върху вътрешните процедури, оптимизацията и подобряването на работната среда и процес.

Смея да твърдя, че хората, с които работя са по-умни от мен и опитът им винаги ми е страшно полезен, всеки ден научавам по нещо ново и всеки ден е едно пътуване към границите на възможното и допустимото.

Разкажете за Ваш любим проект или такъв, по който сте работили наскоро?

От инициативния комитет на кандидат-президента Меглена Кунева се свързаха с нас и в момента на http://news.meglena2011.bg може да видите в действие настоящото ни бизнес предложение, което позволява както на брандове така и на обикновени хора да създават лоялни общества около съдържанието, с което желаят да се идентифицират и обвържат.

Работата ни с предизборния щаб и инициативния комитет е много интересна и полезна и за двете страни. Взаимно се научихме на много неща и бавно, но интелигентно растем заедно.

Бихте ли споделили за какво ще говорите на Digitex 2011?

Ще говоря за това как да изграждаме връзка, основана на лидерство, доверие и ентусиазъм с клиентите ни.

В дългосрочен план, връзките, които изграждаме с партньорите и клиентите си, а не еднократните ни „удари” ще се окажат далеч по ценни и ще донесат много повече приходи посредством нови покупки, надграждания над вече закупени продукти и т.н.

Ще говоря за това колко е важно да изградим собствена „митология”, където клиентите ни не само имат достойно място в „пантеона”, но и се чувстват като активни участници в подвизите на „боговете олимпийци”.

Каква стратегия бихте препоръчали на непрофесионалисти, които сега навлизат в работата със социални медии?

Да слушат.

Да слушат внимателно, за да могат да идентифицират какво изпитват клиентите им, какво ги прави щастливи и кое нещастни. Кои са потенциалните им партньори и кои хора биха помогнали на съобщението им да достигне до още повече хора.

Да се концентрират върху митологията, върху отговора на въпроса „Е, и?” да зададат рамките и да оставят адвокатите на марката да говорят наместо тях.

Нали се сещате за поговорката „Циганката умря, та се хвали сам” – е това не трябва да се случва в социалните медии.

И за финал…

Винаги и във всичко търсете баланса и не се страхувайте да напускате комфортната си зона.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *