Телекомуникационният оператор Макс Телеком обяви днес разширяването на своята търговска мрежа в страната с откриването на 9 нови обекта за продажба на услуги.
В столицата новооткритите центрове за обслужване на клиенти се намират на площад „Славейков“ 2 и в търговските центрове „Сердика“ и „Мол България“.
Компанията планира скоро откриването на други 3 обекта в София и в Пловдив.
В последните няколко месеца операторът е отворил нови клиентски центрове в Плевен и Стара Загора, в изпълнение на целите си за изграждане на удобна търговска мрежа, ориентирана към нуждите на клиентите.
„Вече предлагаме широк спектър канали за покупка на услуги от Макс Телеком. Това включва възможността за покупка през интернет, по телефона, чрез нашите консултанти или на място в нашите обекти“ – коментира Питър Ковел, изпълнителен директор на Макс Телеком.
„Реализираме идеята за разширяване на нашата търговска мрежа, за да предоставяме по-добро обслужване и по-голямо удобство за нашите настоящи и нови клиенти. Сега те могат да се възползват от лесен достъп до нашите магазини, разположени на ключови места в градовете и да получат професионален съвет за избор на най-подходящия за тях план за мобилен интернет. Подготвяме се за старта на нашите 4G LTE услуги, които очакваме да бъдат изключително популярни сред клиентите“ – добави още г-н Ковел. От компанията подчертават и че разширяването на търговската мрежа е един от факторите за предоставяне на надеждно и качествено обслужване.
Макс Телеком наскоро промени собствеността си и под ръководството на изпълнителния директор Питър Ковел, компанията изпълнява нова стратегия – да открие първата национална 4G LTE мрежа в България в спектър 1800 MHz.
През юни 2013 г., поръчката за изграждане на мрежата бе възложена на Nokia Solutions and Networks, след силно конкурентен тръжен процес.
При старта си 4G LTE мрежата на Макс Телеком ще покрива 6 ключови града в България: София, Русе, Плевен, Сливен, Стара Загора и Банско.